torsdag 28. januar 2010

Søte babyklær



Jeg stakk innom Cubus idag bare for å se, men det er et relativt begrep når man går der med stor kul på magen og babydrømmer i tankene. Så man ender jo alltid opp med å kjøpe noe. De siste gangene har jeg likevel vært ganske trygg, siden jeg er av den kresne sorten og ikke finner så ofte babyklær som jeg faktisk syns er søte. Jeg har en litt gammeldags smak, liker ikke joggedresser til nyfødte og kjedelige mørke plagg. Derimot har jeg en svakhet for søte sparkebukser, og gjerne med babymotiv. Ingen hodeskaller og Rock'n roll her i huset. Tok sjansen på noe blått, siden jeg ikke klarer å riste av meg trangen etter den fargen. Med jentene var det omvendt, jeg bare MÅTTE shoppe rosa. Om det betyr noe får jeg forhåpentlig vite på ordinær ultralyd om 1 måned.
Den blå snekkerbuksen har jeg nesten maken av i hvitt, i tilfelle det kommer ei jente. Rosa babyluer skal det også bli en råd med, etter to jenter med 21 mnds mellomrom. Men sparkebuksene var så fine at de tok jeg ingen sjanser med, så jeg røsket med en rosa mens jeg likevel var godt i gang med handlingen, bare sånn i tilfelle magefølelsen slår feil og det faktisk kommer ut ei lita frøken. Sparkebuksene heter Mohini og er fra Cubus, de er så fine at dem er det nok ingen andre enn barnebarna mine som arver. De må tas vare på!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar