søndag 24. januar 2010

Sophie la giraffe


Noe av det koseligste med å være gravid er ventingen. Jeg elsker å være gravid, og straks kvalme og trøtthet gir seg elsker jeg å kjøpe små ting til den lille, mens jeg lurer på hvem det er som vokser inni magen min. Etter to barn har jeg dog heldigvis lært å sile litt mer ut hva som faktisk vil bli brukt og hva som kan bli et bomkjøp, og godt er det for jo færre bomkjøp jo flere kosekjøp. Mere penger til det som virkelig kan komme til nytte.


Her om dagen satt jeg og skjermshoppet på nettet, og kom over en nydelig sjiraff som jeg har sett endel av i det siste i mammablader og på nettet. Sophie la giraffe. Jeg elsker sjiraffer, så barna mine har flere i ulike varianter, alle i bruk da mine døtre heldigvis også har forstått det nydelige i dette dyret.
Sophie la giraffe er en tyggeleke for såre gommer som venter tenner, og visstnok en mye større favoritt for de fleste spedbarn som får tak i en, enn utseendet skulle tilsi. Jeg syns den var søt og bestilte en. Den er på vei i posten nå. Her skal den ligge og vente på lillebabyen som kommer til sommeren.

1 kommentar:

  1. Det er faktisk jeg som importerer Sophie til Norge og jeg synes det er så gøy at dere bloggere, så vel som nybakte og vordende foreldre, har fått øynene opp for denne vesle frøkna:-) Håper Lillebabyen blir fornøyd med Sophie.

    Hilsen Lene, Lykkeland

    SvarSlett