onsdag 27. januar 2010

Byssanlull hengevugge

Jeg hadde først bestemt meg for en annen hengevugge til babyen, men pga små liggemål i den (kun 70 cm) ombestemte jeg meg og kikket på andre i stedet. Etter et tips kom jeg over Byssanlull hengevugge som festes med to kroker i taket. Byssanlull hengekøye er norsk og har en liggelengde på hele 84 cm, jeg vil tro den da kan brukes til det ikke lenger er sikkert å la babyen ligge i den.

Byssanlull selges nå av hengekøyefabrikken, den kan bestilles på nettet, men den leveres visst også ut til barneutstyrsbutikker rundt omkring i landet, så kanskje noen kan kjøpe den over disk også. Her er en demovideo av vuggen og hvordan den ble til, den kan kjøpes på samme nettside.

Jeg skal bestille 4 kroker sånn at jeg kan flytte vuggen mellom stuen og soverommet. Jeg gleder meg til denne henger i stuen og venter på lillebabyen. Jentene mine får ikke nok av den demovideoen, de liker å se på babyen. Eller "bambi" som min minste sier.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar