tirsdag 26. januar 2010

Morsomme ammeinnlegg

Etter å ha tjuvkikket litt i andre blogger ble jeg inspirert av disse ammeinnleggene fra myllymuksut. De kommer i mange av de samme mønstrene som man kan se på Muksut sine tøybleier, og jeg syns de var morsomme og koselige. Rett og slett en morsom liten detalj. For de som er virkelige tøybleieentusiaster kan man jo matche tøybleiestumpen med mammas ammeinnlegg.

Det ble ca 206 kr for 5 par ammeinnlegg, og det var rask levering. Usikker som jeg er i utenlandske nettsider fikk jeg ei annen til å bestille for meg, men ifølge henne var det altså ikke vanskelig. Og riktig må det jo ha blitt, for jeg fikk akkurat de mønstrene jeg skulle ha. Jeg gleder meg til å ta dem i bruk.

Ifølge myllymuksut.com skal de vaskes på 60 grader, men ikke tørketromles. Lett sentrifugering og strekkes mens de er våte. Greit å finne ut allerede nå syns jeg, for det er en av de tingene som garantert ville forsvunnet i ammetåka.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar