mandag 1. februar 2010

Mitt rom, innredet for baby

De siste dagene har jeg fått gjort masse her hjemme med tanke på at det skal bli fint her før sommeren - og babyen - kommer. Det er mye som trengte å gjøres, og jeg har satt opp en liste over det som gjenstår.

Men nå har jeg foreløpig fått startet på rommet mitt, der babyen og jeg skal holde hus. Jeg har sortert stabelen med esker som sto på golvet, og jeg har ommøblert sånn at rommet utnyttes mest mulig.



Wall deco med retroinspirerte figurer
over sprinkelsenga





Mellom senga mi og sprinkelsenga skal Byssanlull hengevuggen få sin plass.


Enda mangler jeg lystette gardiner og nattlampe på rommet. Men det kommer i løpet av de neste månedene.






Senga mi, og et lite stellehjørne



Rommet sett fra døren. Akkurat nå er det min yngste datter som sover i sprinkelsenga, men når hun flytter inn på barnerommet sammen med storesøster, i løpet av våren engang, så skal senga heves, og det vil komme en uro på den, og babysengetøy. Om det blir blått eller rosa gjenstår å se.



Jeg elsker forvandlingen rommet fikk.



Lyst og fint.

1 kommentar: