lørdag 6. februar 2010

Hjemmesydd sengetrekk og filledukke

Jeg har sydd sengetrekk i den minste dynestørrelsen til babyen. Jeg har nok stoff til å sy en til i størrelsen over, dette er så koselig sengetøy at jeg må bruke det også etter at babyen skifter dynestørrelse.
Trekket har altså to sider, det ene brunt med filledukker på, på baksiden er det blått med hvite prikker, og så har jeg limt en rad med utklipte filledukker fra det brune stoffet på det blå.
Til slutt sydde jeg min egen filledukke, inspirert av de samme fargene. Egentlig skulle jeg ha grønn bakside med hvite prikker, men jeg syns den blå passet enda bedre, så da ble det sånn.

1 kommentar:

  1. heisann! :) For et fint dynetrekk! Eg lurte på kar du har kjøpt ditta filledokke-trekket? skulle gjerne ha sytt sånn sjøl!!!!! :):):):)

    SvarSlett