fredag 12. februar 2010

Sytråden får bein å gå på!


Egentlig skulle symaskinen leveres tilbake på tirsdag, men jeg fikk vite at jeg kunne låne den videre på ubestemt tid. Det er ingen andre som har spurt etter den, og jeg har uansett planer om å kjøpe min egen til våren. Men herlig å slippe å være uten i mellomtiden, nå som jeg fikk litt ånden over meg. Jeg kan ikke fatte at jeg har klart meg uten i alle disse årene.
Igår kveld fikk jeg det for meg at jeg skulle reparere et gammelt pledd som er fra min barndom. Det er tidligere klippet hull i pleddet for at man skulle kunne bruke det i vogn med seler, men nå hadde jeg lyst å bruke det som et vanlig teppe igjen. Så jeg sydde sammen hullene igjen. Da pleddet veksler sånn i overgangene mellom fargene var det vanskelig å sy med riktig farge hele veien, så jeg fant ut at jeg fikk velge en av fargene og så fikk det være endel av sjarmen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar