lørdag 27. februar 2010

Fretex igjen


Denne helgen har jeg barnefri for første gang på 4 mnd, min voksende mage kan bekrefte omtrent når sist gang var siden det var når den lille ble unnfanget. :) Jeg benyttet ihvertfall sjansen idag til en bytur alene, og som alltid er jeg jo på jakt etter skatter til barna. Jeg syns det er mye morsommere å handle til dem enn til meg selv, jeg er ikke mer storkrevende enn at jeg er fornøyd bare jeg får en latte innen byturen er slutt.
På Fretex var det første jeg så når jeg kom inn døren disse to herlige, hjemmestrikkede bleiebuksene. Jeg vet at oppskriften mest sannsynlig er nøstebarn, men jeg har ikke strikkekunnskaper nok til å lage slike selv. Til 29 kr stykket tenkte jeg at de var verdt å prøve, jeg trenger bare å vaske og lanolisere dem selv. Det er koselig arbeid i ventetiden.
Den blå sparkebuksen i str 62 har jeg allerede i str 56, men den jeg har fra før er lilla, så jeg var fra meg av begeistring for å finne en maken, og som i tillegg er et nr større. Dette er favorittbukse nr 1 og jeg brukte den mye til jentene, den lilla jeg har fra før, så det er herlig at jeg nå kan ta frem denne når den andre er for liten, etter den første måneden eller så. Oppå sparkebuksen ligger en nydelig løve med blå nese, hvem kan gå fra den da?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar