mandag 8. februar 2010

Skatter fra Fretex

Idag ble jeg fristet til en tur innom Fretex da jeg var i byen sammen med ei venninne. Sånt er alltid "farlig!" For man må alltid betale for å komme ut igjen. Men denne gangen slapp jeg med ca 250 kr.

For de pengene fikk jeg et strikka skjerf til eldstejenta, lue og vintervotter til minste og en strikkebukse og en strikkesparkedress til babyen.

I tillegg fant jeg ei praktisk barnetrille, så nå er faktisk sportsvogna pakka bort, og søskenvogna også i påvente av å bli hentet. Den skal ut til lillesøsteren min, så vi kan bruke den der ute ved behov. Herlig å kunne trille 2,5åringen i ei enkel trille, mens 4-åringen går. Å sove i vogna er likevel for babyer, ifølge 2,5åringen, så hva skal man med ei stor sportsvogn da?

Så lurer du sikkert på den turkise veska på bildet. Den er til meg selv, og fordi handtaket er såpass kort på den, så passer den fint til å henge over styret på trilla. Jeg har fobi mot å bære noe, så jo mer jeg kan henge fra meg på vogna, jo bedre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar