lørdag 27. februar 2010

Go'boken


Mine to jenter har samlet endel på bøker fra Go'boken, men nå så jeg at det var kommet litt nytt, så jeg tenkte at den lille skal få lov å samle på enkelte av pakkene som ikke var når vi var medlem før. De andre går det jo an å avbestille enkelt med et tastetrykk på Go'boken.
Egentlig hadde jeg tenkt å vente med det til den lille er født, men så kom jeg over et velkomsttilbud jeg ikke ville miste, så jeg meldte meg inn nå og samler litt på vegne av babyen, selv om den ikke kommer på enda en stund. Jeg tenkte at det sånn sett ikke er så mye annerledes enn å kjøpe litt klær på forhånd, jeg er tross alt 20 fulgåtte uker neste uke.
Velkomstpakken var innholdsrik, med en bok til foreldrene som heter Lek og læring de første årene, en tjukk bildebok om Lulu, tøyklosser og en sommerfuglbok med speil. Klossene og sommerfuglboken var de skjønneste syns jeg, og ifølge min 4 år gamle datter kunne jeg ikke låne bildeboken lenge nok til å ta et bilde av, for den har hun allerede tatt i bruk. :) Noen dager etter innmelding kom dessuten Fødselsboken gratis i posten fra Sandvik forlag, den er sikkert noe oppdatert i forhold til den gamle jeg fikk da jeg ventet eldstejenta, så det var en koselig overraskelse.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar