lørdag 27. februar 2010

En helt spesiell sparkebukse for en helt spesiell baby.

Etter at jeg fikk låne symaskin har jeg tatt helt av i kreativ sammenheng, endel reparasjoner av diverse har det blitt, men også nylagede kreasjoner. For å lage denne sparkebuksen brukte jeg en sparkebukse jeg allerede hadde i skapet, den lilla som jeg nevnte i forrige blogginnlegg, som er maken til den blå jeg viste bilde av.

Jeg vrengte sparkebuksen og tegnet et mønster etter den, som jeg så la over på det stoffet jeg skulle bruke. Jeg tok et babyteppe jeg ikke tenker å bruke lenger som teppe, og brukte det til å sy sparkebukse av. Og her er resultatet. Jeg la en nydelig babyskjorte med blondekant inni for å vise den ordentlig frem.

Jeg har sydd på trykknapper oppe på selene, den opprinnelige sparkebuksen hadde trykknapper i skrittet og i ryggen, men det ville ikke jeg ha, så det hoppet jeg over.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar